Datlovo-lískooříškové smoothie

Vhodné pro:
Vegan 
Vegetarian
Intolerance laktózy
Bezlepkové

Poslední dobou mám dost problém s pitným režimem.... Asi je to tím počasím, protože jakmile je mi zima, tak nemám takovou potřebu pít a čaje mi za poslední měsíce už taky lezou krkem :-). Proto se do sebe snažím dostat více tekuté stravy než kdykoli po zbytek roku.
S příchodem nového roku jsem se rozhodla, že budu do svého jídelníčku častěji zahrnovat smoothie a různé ovocné/ořechové a jiné nápoje.
A jelikož jsem včera dostala hroznou chuť na mléko z lískových oříšků, tak první surovina byla jasná a přes noc jsem si dala namočit 50g lískových oříšků.


Suroviny:

50g lískových oříšků (přes noc namočených ve vodě)
400ml čerstvé vody
5 datlí
špetka skořice
lžíce lněných semínek
případně datlový sirup na doslazení (nemusí být)

Slijte vodu z namáčených oříšků a dolijte vodu čerstvou. Přidejte veškeré suroviny a pořádně promixujte výkonným tyčovým mixérem. Poté nechte chvíli odstát a znovu promixujte. Případně si můžete nápoj doředit dle vlastních preferencí. Já si nápoj přecedila, zatím nejsem schopná to vypít se vším :-), ale věřím, že na tom zapracuji a bude to lepší.

Chuťově hodnotím tuto kombinaci jako výtečnou! Opravdu! Pokud milujete lískáče, tak zajisté vyzkoušejte :-).

Komentáře

Oblíbené příspěvky