Superpotraviny z Vitalvibe

Vitalvibe jako sázka na kvalitu


V červnu jsem dostala možnost ochutnat produkty firmy Vitalvibe, které dlouhodobě řadím jako k těm nejkvalitnějším na českém trhu. Nechala jsem si čas a prostor na to, abych všechny produkty ochutnala a otestovala, aby byla moje recenze co nejkvalitnější. Mezi tím jsem stihla odrodit :oD a přiznám se, že jsem některé kousky dojídala až v posledních týdnech.

Konopné semínko  

Konopné semínko řadím k tomu nejlepšímu, jaké jsem kdy měla. Na konopných semínkách opravdu doma ujíždíme a jíme je téměř každý den a proto dbám na kvalitu. Vitalvibe je opravdu špička.

Proteinové nápoje od firmy Sunwarrio

Měla jsem možnost vyzkoušet 6 příchutí. Základem proteinů je buď protein z hnědé rýže nebo z hrachu, příchutě jsem měla vanilkové, čokoládové a mocha. I když běžně preferuji čokoládu, proteiny mi více chutnaly vanilkové. Ale všechny hodnotím kladně, neboť mi přijde, že žádný neměl takovou podivnou pachuť, jaká je u ochucených proteinů obvyklá. Nejméně mi chutnala příchuť mocha.

Energy mix bio 

Směs kakaových bobů, moruše a goji. Parádní svačinka. Se S. jsme si každá vybrala to svoje. Stellinka vyzobala moruše, já goji a kakaové boby. Do rostlinných jogurtů nebo kaší fakt velká pochoutka. Jen stejně jako u jiných firem se po otevření sáčku rychle goji slepí a pak těžko jdou od sebe, ale zatím jsem neobjevila prodejce u kterého by se toto nestalo.

Houbové nápoje v prášku 

Tyto nápoje vyzkoušel můj manžel, protože v těhotenství i při kojení se vyhýbám "povzbuzujícím" nápojům včetně kávy, černého čaje a matchy ;-). Nejvíce ho oslovilo kakao s cordycepsem a zázvorem. Říkal, že si nejprve nemohl zvyknout na zvláštní chuť, kterou nápojům dodávají houby, ale když nad tím tak přemýšlí, tak mu to vlastně vše chutnalo.

Vitamín C v prášku 

Vitamín C přes léto užívat v přípravcích mi přijde jako hloupost, když je všude tolik čerstvé zeleniny a ovoce, že jsme si testování nechali až na září. Prášek se krásně rozpouští a zvýšenou potřebu vidím v obdobích přechodu, jako například z léta do podzimu a ze zimy do jara, kdy jsme nejvíce náchylní na onemocnění. Nasadila jsem jej tedy dcerce, která začala chodit do lesní školičky a zatím nemocná nebyla (klepu na dřevo).

Vitamineral Green 

Tento nápoj mě osobně zaujal asi nejvíce. Jedná se o sypký nápoj z trav a řas obohacený o trávicí enzymy a probiotika. Ve složení najdete kopřivu, karob, vojtěšku, pampelišku, ječmen, oves, přesličku, zázvor, petržel, mladou pšenici, bazalku americkou, ptačinec, tulsi, moringu, yacon, amlu, mumio, spirulinu, chlorellu, kelp a spoustu dalšího. Nejvíce mi chutná v kombinaci s čerstvou lisovanou šťávou - jablečnou, pomerančovou či mixem. Myslím si, že je to ideální doplněk stravy přes chladné zimní měsíce.
Není vhodný v těhotenství.

Jako bonus jsem k nápojům dostala i šejkr, který obsahuje speciální kovovou spirálku, díky které je příprava proteinů i nápojů snadná, neboť stačí párkrát proštěrchat a hned mám hotový hladký nápoj bez žmolků, které v nápojích fakt nesnáším.

A co vy, jaké máte zkušenosti s výrobky Vitalvibe? Máte nějaké tipy, co určitě vyzkoušet?

Já kromě výše zmíněného mám skvělé zkušenosti s jejich Lucumou, Chlorellou a senzačním kakaovým nápojem. Mňam.

Workshopy a kamenná prodejna v Brně

Jinak pokud jste z Brna, tak firma Vitalvibe často pořádá různé workshopy, setkání a jiné akce. Všechny informace, včetně perfektních receptů, najdete na jejich webových stránkách ZDE.


Komentáře

Oblíbené příspěvky