Banánový perník

Banánový nadýchaný perník

Vhodné pro:
Vegan
Vegetarian
Bez cukru
Bez vajec
Bez mléka
Bez palmového oleje
Intolerance laktózy



Banánová symfonie v podobě vychuceného perníku

To takhle chcete spotřebovat přezrálé banány a vznikne z toho skvělý perník. A kdo mě sleduje déle, ví, že perník je moje srdcovka. Perník můžu pořád. Dělám ho jen tak na sucho, s citronovou polevou, s čokoládou a kokosem, s jablky, s banány, s cuketou, s řepou, ale zkoušela jsem už i dýňový perník. Občas mám chuť na vláčnější verzi, jindy dostanu chuť na "dusící" perník, který se musí doplňovat sladkým kakaem. A samozřejmě mám ráda i perníčky, které patří k nejpopulárnějším článkům na mém blogu - ty pečeme nejen na vánoce, ale také na velikonoce, svatého Martina a několikrát během roku jen tak dětem místo sladkostí z obchodu. Recept na ty nejlepší najdete ZDE
Teď už ale k dnešnímu receptu, který vznikl vlastně úplně náhodou. 

Suroviny 

(plech 20x30 cm)
3 banány
1/2 hrnku čekankového sirupu
1/2 hrnku oleje
1/2 hrnku rostlinného mléka
2 hrnky špaldové mouky
1 lžíce vanilkové Hrašky (@hraskamix)
1 kypřící prášek do perníku
Citronová kůra z 1/2 bio citronu
2 lžíce kakaa

Postup

Banány rozmixujte v mixéru s olejem, čekankovým sirupem a rostlinným mlékem. 
V míse promíchejte mouku, Hrašku, prášek do perníku, kakao a citronovou kůru.
Následně obě směsi důkladně promíchejte.
Pak už jen stačí nalít do pekáče vyloženého pečícím papírem a péct v předehřáté troubě při 180°C zhruba 30 minut.
Po vychladnutí můžete polít čokoládovou polevou a ozdobit kokosem a lístky popence jako já.
Dobrou chuť.

#vegan #veganfood #veganpernik #pfefferkuchen #whatveganseat #crueltyfree #healthyfood #sugarfree #palmoilfree #zdravejist #moucnik #veganmoucnik #followme

Komentáře

Oblíbené příspěvky