Nepečená kokosová roláda

Nepečená kokosová roláda

Vhodné pro:

Vegan
Vegetarian
Intolerance laktózy
Bez mléka
Bez vajec

Kokosový návrat do dětství

Když jsem byla malá, moje mamka sbírala body a čárové kódy a pořád o něco soutěžila. Měli jsme tak doma spoustu reklamních předmětů, jako například kuchyňské hodiny od firmy Maggi, hrneček od Marťánků, cestovní tašku od Happy Fota a taky dózu na sušenky a kuchařku od Opavie. A právě z kuchařky Opavie pocházel recept na kokosovou roládu, kterou jsem zbožňovala. Dělali jsme ji pravidelně na Vánoce, ale i na Velikonoce a několikrát během roku.
Na veganské stravě jsem hledala již spíše zdravější verzi a tu jsem objevila na jedné veganské ochutnávkové akci. Recept jsem si upravila a nyní vám ho přináším... 

I přesto, že jsou v něm jen datle jako sladidlo, jsou řezy hodně sladké a na mlsání stačí opravdu jen tenký plátek. V lednici tento skvost vydrží ve vzduchotěsné krabičce i 2 týdny. 

Suroviny

Tmavá část

200 g vegan světlých sušenek typu BeBe (používám značky Gullon)
100 g datlové pasty
2 lžíce kakaa
Kokos
Rum

Světlá část

Tuhá část z kokosového mléka
Kokos
Čekankový sirup dle chuti

Postup

Každou část vypracujte zvlášť.
Tmavou rozválejte na pečícím papíru na obdélník cca 15 x 30 cm, potřete světlou náplní a opatrně zarolujte.
Nechejte v lednici přes noc zatuhnout.
Druhý den krájejte ostrým nožem na tenká kolečka.

Mňam.

P.S. Už máte můj nový vánoční e-book Veganské Vánoce od A do Z, který vás provede celým vánočním časem od první adventní neděle až po novoroční oběd? Ne? Tak mrkněte SEM a dozvíte se, jak jej získat i náhled dovnitř. :-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky