Mandlový likér

Lahodný mandlový likér


Vhodné pro:
Vegan
Vegetarian
ABKM
Bez lepku
Intolerance laktózy
Bez vajec
Bez mléka

Krémový likér nemůže o Vánocích chybět

Recept na nevaječňák už tu na blogu mám a tak jsem chtěla letos přijít s něčím novým. V obchodě mi padl do oka mandlový puding a tak bylo rozhodnuto a pustila jsem se do mandlového likéru. Musím říct, že mi moc chutná a je to příjemná změna oproti běžnému nevaječňáku. A taky skvělý tip na jedlý dárek k Vánocům třeba pro babičku, nemyslíte?
Výhodou je, že ho připravíte i na poslední chvíli :-).
 

Suroviny

1 mandlový puding Dr. Oetker
600 ml rostlinného mléka
1/2 plechovky kokosového mléka
sladidlo (třtinový cukr, panella, čekankový sirup, kokosový cukr), rum dle chuti
mandlové aroma
plus případně rostlinné mléko na rozředění

Postup

Nejprve si uvařte mandlový puding v 600 ml rostlinného mléka, oslaďte ho alespoň 2 lžícemi sladidla a nechejte vychladnout. 

Poté přidejte 1/2 ztuhlé směsi z plechovky kokosového mléka a za postupného přilévání rumu mixujte do požadované konzistence. 

Doporučuji připravit řidší, protože při chlazení kokosové mléko ztuhne (zas při pokojové teplotě povolí, ale předejdete tomu, aby obdarovaný páčil likér vidličkou ze sklenice :D). 

Nechejte alespoň 3 dny rozležet a poté na zdraví!


Dobrou chuť!

Vaše Lenča

Komentáře

Oblíbené příspěvky