Dos Mundos - výběrová pražírna kávy

Dnes vám přináším další tip na výborný vánoční dárek a to pro všechny kávomilce. Pokud máte mezi přáteli či příbuznými někoho, kdo miluje dobrou a kvalitní kávu (nebo pokud si chcete udělat radost přímo vy), zajisté se vám bude líbit dnešní vánoční tip. Je jím výtečná pražská výběrová pražírna Dos Mundos, která kromě své stálé nabídky nabízí i porvoněné vánoční balíčky, které stojí za to. Osobně jsem členovi rodiny (nebudu raději prozrazovat komu) objednala degustační balíček šesti káv a jsem zvědavá na reakci :-). Celou vánoční nabídku si můžete prohlídnout ZDE.

Mně osobně z nabídky káv nejvíce chutná Panama pro její nádech po čokoládě a lískových oříšcích a decentním dozvukem ovoce.

Patříte mezi milovníky kávy? Pokud ano, tak jak si kávu připravujete? U nás doma zvítězil Aeropress s nímž je příprava snadná a káva z něj je dokonalá. :-)
Kde můžete kávu Dos Mundos ještě zakoupit?
- přímo v pražírně Dos Mundos v Praze - Vinohradech, ul. Korunní 31
- na eshopu pražírny Dos Mundos ZDE
- nebo osobně na Boutique Marketu v Praze v Holešovické tržnici, který proběhne 18. a 19. prosince 2015

A co vy? Patříte mezi kávoholiky? Nebo dáváte přednost třeba čaji? :-) Krásný den 

Komentáře

  1. Moc děkuji za tip. Kávu milujeme takže se jdu hned podívat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem kávoholik, Miluju, když můžu ochutnávat nové kávy.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky