Gurmánské vánoční tipy

aneb jak udělat radost veganovi (a nejen jemu) na Štědrý den.

Tento článek jsem pro vás sestavila jako inspiraci pro vánoční nákupy. Vše z tohoto seznamu je totální lahůdka a já osobně se po všem mohu utlouct. Ručím za kvalitu a spokojenost. :-)

  • ořechová másla - tak těmi zajisté nic nezkazíte. Na trhu existují již stovky druhů. Já osobně dávám přednost českým produktům a nejvíce mi chutnají (a mají nejhezčí skleničky) másla od firmy Šufánek. Pokud milujete čokoládu, tak se zajisté neobejdete bez arašídovo-čokoládového másla, pokud milujete kokos, tak vás určitě okouzlí kombinace kokos-arašídy. Prostě lahůdky :-). 

  • oříšky, semínka, sušené ovoce, superpotraviny - další sázka na jistotu. Neznám nikoho, kdo by neocenil kvalitní kakao, konopná semínka, dobrý čaj, chia semínka a další. Nejlepší zkušenosti mám s firmou Přírodní doplňky.


  • kuchařky - V letošním roce vyšlo nespočet krásných kuchařek. Já kuchařky již nějaký ten rok sbírám. Letos mě nejvíce oslovily tyto a vy si můžete po rozkliknutí přečíst recenze :-). 
    • Zelená kuchyně pro každý den - ideální pro ty, kteří chtějí zařadit do jídel více zelené zeleniny :-). 
    • Živá strava jednoduše a levně - ideální pro začátečníky RAW stravování, kteří nechtějí vařit draze.
    • Veganská kuchyně - ideální pro vegany začátečníky, kteří chtějí kromě receptů i informace o veganství z hlediska etického i zdravotního.
    • Italská veganská kuchařka - ideální pro vegany, kteří milují klasickou italskou kuchyni. 
    • Lahodně s Ellou - ideální pro milovníky designově krásných knih, rovněž pro milovníky datlí, kakaa, avokáda, banánů a kokosu.
    • Místo kapra hlíva - poslední ryze český počin, ideální vánoční dárek. Plno tipů a triků, jak oslavit nejen Vánoce, ale rovněž i Silvestr, Velikonoce, svatbu, ale také jak pohostit návštěvu a plno dalšího. 
  • Vanilkové dobroty nejen na pečení - kdo by nemiloval vanilku? Každý gurmán ocení kvalitní vanilkové produkty - lusky, aroma, pastu či víno... :-) Já osobně nakupuji ve Vanilkovém obchodě, kde mají výrobky z mého milovaného Mauricia :-)
A jaké tipy na vánoční dárky máte vy? Podělte se :-). Ráda se inspiruji (a nejen já) :-).

Krásný advent Vám všem :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky