Jez hned - rizota - recenze

Dostala se mi možnost ochutnat jídla od firmy Jez hned, která se specializuje na veganské a vegetariánsé polotovary. Celkem mají 12 veganských a 25 vegetariánských jídel. Skvělé je, že všechna jídla jsou rovněž bezlepková.
Nelekejte se toho slova polotovary, protože nejsou tím, co se obvykle za polotovary schovává. Tato hotová jídla, která stačí jen ohřát, jsou bez konzervantů, barviv a přidaných látek.
Jsou skvělou volbou pro chvíle, kdy není možnost vařit - festivaly, dovolené, nemoci.
Dnes mám pro vás dvě rizota - bombajské biryani a zeleninové biryani. Biryani mám osobně moc ráda, ta jsem byla zvědavá, jak budou tato jídla chutnat a zda mě zasytí.

Bombajské biryani - porce byla akorát, ale na větší hlad by toho bylo málo. Chuťově to bylo vyvážené, akorát pálivé, moc dobré. Jakoby jste si jídlo udělali domácí. Celkově mi toto rizoto moc chutnalo.
Složení:Rýže basmati, brambory, mrkev, květák, fazolky, hrášek, cibule, voda, slunečnicový olej, sůl, česnek, máta, rajčatový protlak, zázvor, zelené chilli, kmín, červené chilli, koriandr, chilli, kurkuma, kmín, pepř, černý kardamon, zelený kardamom, muškátový květ, hřebíček, bobkový list, zázvor, badyán, skořice.
Hodnocení: 8/10

Zeleninové biryani - porce na můj vkus menší (nebo spíš bych si k tomu dala ještě nějakou zeleninu). Koření bych ještě přidala, přišlo mi to takové nevýrazné, ale dobré. Asi bych si s jídlem trošku vyhrála a přidala například cibulku či více koření.
Složení:Rýže basmati, brambory, cibule, mrkev, fazole, flažolet, kukuřice, celer, rostlinný olej, sůl, cukr, zeleninový vývar v prášku, garam masala, zázvor, česnek, nové koření.
Hodnocení: 6/10

Komentáře

  1. Vzhledově mě mnohem více zaujalo bombajské biryani :) mrknu na jejich stránky, protože to vypadá opravdu zajímavě. Polotovary moc nemusím, ale jak píšeš - kdy není možnost vařit, je to super věc.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky