sobota 5. října 2019

Nepečený tříbarevný dort

Vhodný pro:
Vegan
Vegetarian
Bezlepkové
Intolerance laktózy
Bez mléka
Bez vajec
Bez palmového oleje
Bez cukru

Rychlý, nepečený dort pro přátelé. Jen myslete na to, že potřebujete pár hodin na vychlazení. Samotná příprava vám zabere opravdu jen pár minut.



Recept na dortovou formu o průměru 24 cm:

středa 18. září 2019

Ovesné tyčinky

Vhodné pro:
Vegan
Vegetarian
Bez vajec
Bez mléka
Bez sóji
Bez cukru
lze Bez lepku (použít bezlepkové vločky)

Krásný den,
po delší době přináším nový recept. Tento a spoustu dalších je z mé kuchařky Zdravě jíst. Výborné sušenky vhodné jako svačinka nejen do školy či na cesty. 

Suroviny:

neděle 30. června 2019

Narozeninová oslava - občerstvení

Je to až k neuvěření, ale moje malá holčička oslavila čtvrté narozeniny. Jako správná fanynka pohádky "Jake a piráti ze Země Nezemě" se celá oslava nesla v pirátském duchu. 
A protože "vegani žerou jen trávu", rozhodla jsem se s vámi podělit o narozeninové menu i s recepty. Snad někomu poslouží jako inspirace. 

P.S. - Všechna jídla ochutnávala i dcerka i přesto, že nešlo o úplně zdravé pochutiny. Po zbytek roku se snažím vařit co nejvíce zdravě, na oslavě jsem přivřela oči. 

Kynutý krokodýl, co ukousl ruku kapitánovi Hookovi

středa 19. června 2019

Tapiokový dezert

Vhodné pro:
Vegan
Vegetarian
Intolerance laktózy
Bez palmového oleje
Bez lepku
Bez mléka
Bez vajec
Bez pšenice
Bez sóji
Bez cukru
Bez utrpení

Asi nejvíce osvěžující letní dezert, jaký jsem kdy jedla. Se sladkými jahodami je to prostě top strop dezert. :-) Vyzkoušejte. Mňam.


Suroviny:
200 g tapioky

středa 22. května 2019

Kuchařka Zdravě jíst

Krásný den, 
dnes bych se s vámi ráda podělila o čerstvou novinku a tou je moje první kuchařka Zdravě jíst. 
Po dvou letech práce a za velkého přičinění fotografky Moniky Píšek, vynikající grafičky Zuzany Burgerové a korektorky Evy Kokešové vám nyní představuji náš výsledek, který vydalo nakladatelství Kazda.

V této kuchařce najdete 70 receptů, které spojuje absence bílé mouky, cukru, palmového oleje a tropických plodin. Samozřejmostí je, že všechna jídla jsou 100% rostlinná a vařená s co největším důrazem na lokální produkci. 70 důkazů, že chutně vařit se dá i s důrazem na životní prostředí, ekologii a bez zbytečného utrpení.
Na své si přijdou lidé s dietními omezeními, vegetariáni, vegani, reduktariáni, ale rovněž všichni ti, kteří chtějí objevovat a poznávat nové chutě. S výjimkou několika jídel, která jsou kořeněnější, jsou obsažené pokrmy svou skladbou vhodné i do dětského jídelníčku.

Moje čtyřletá princezna Stellinka otestovala vše a recepty dostaly její „pečeť kvality“ („Maminko, je to mňaaam!“)

V případě zájmu si knihu můžete zakoupit v knihkupectvích či přímo na stránkách nakladatelství Kazda, kde když do poznámky k objednávce napíšete, že máte zájem o knihu s podpisem, zašlou vám i s mým autogramem (do vyčerpání zásob podepsaných knih).