Moje týdenní zásady

Krásný den,
často mi na email píšete, jak si sestavit jídelníček tak, aby se člověk nemusel bát, že tělu něco nechybí. O tom, že musí být pestrý,ideálně ze základních surovin apod. jsem již několikrát psala třeba ZDE nebo ZDE, ale nyní bych vám chtěla ukázat svoje týdenní zásady, které mám vypsané na lednici, a dodržuji je. Tak se nestane, že na něco důležitého zapomenu. Je to jen inspirace, samozřejmě to každý může dělat jinak a po svém. :-)

5x týdně kaše (střídat druhy: pohanková, jáhlová, ovesná, z jáhlových vloček, z pohankových vloček, quinoová, amarantová, teffová, rýžová, jiná)
1 x týdně sladká snídaně dle libosti (lívance, palačinky) (to je takový bonus na který se těším :-D)
1 x týdně slaná snídaně dle libosti (většinou tofíčka nebo kváskový chléb s hummusem a sušenými rajčaty posypané záatarem)
2 x týdně řasa (sólo v jídle, při vaření luštěnin přidávám vždy)
2 x týdně miso (do polévky)
1 x týdně jáhly
1 x týdně rýže
1 x týdně pohanka
1 x týdně zelené smoothie
1 x týdně zeleninový salát s tofu
5 x týdně chia, lněné semínko, slunečnice
2 x týdně dýňová semínka
1 x týdně mák
1 x týdně sezam
4 x týdně rostlinné mléko (domácí - konopné, makové, mandlové, lískooříškové, sezamové)
2 x týdně protein


Komentáře

  1. To zní hezky,něják přehnaně,asi si to sepíšu..já moc na kaše nejsem,ale mohla bych to zkusit..radši mám smoothie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já smoothie zařazuji víc přes léto, v zimě musím mít teplou snídani... ;) krásný den

      Vymazat
  2. Super Leni :) Také bych si mohla po čase zkontrolovat, zda pravidelně zařazuji všechny potřebné potraviny a sepsat si nějaké vodítko :) Já se ještě snažím pravidelně konzumovat paraořechy kvůli selenu a někdy si místo řasy dávám štamprdli vincentky :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky