Tip na vánoční dárek - kuchařka Zdravě jíst

Moje kuchařka Zdravě jíst

Krásný první prosincový den, 

rozhodla jsem se pro vás každý den až do Vánoc na svém Instagramovém účtu Zdravě jíst přidávat zajímavý příspěvek. Ať už půjde o recept, článek, zajímavost, tip na knihu či další. Ráda bych šířila vánoční náladu a taky jsem si chtěla vyzkoušet, jaké to je vydávat příspěvky každý den. 

Kniha Zdravě jíst se představuje

Dnes pro vás přicházím s prvním tipem. Pokud máte rádi můj blog, moje stránky, recepty, můžete sebe a své blízké obdarovat mou kuchařkou Zdravě jíst. Kniha obsahuje okolo 80 receptů, které spojuje absence živočišných produktů, je bez tropických plodin, bílé pšeničné mouky a bílého cukru a rovněž neobsahuje palmový olej

Navíc recepty jsou snadné, rychlé a z běžně dostupných surovin (seženete v běžných samoobsluhách, pro pár surovin budete muset třeba do Tesca, Lídlu, Globusu nebo zdravé výživy. 

Recepty budou bavit i babičky. A věřím, že kuchařku budete mít po roce taky tak zamaštěnou a pokapanou jako já, protože podle ní sama vařím dnes a denně. 

Kde knihu koupit?

Knihu koupíte u svého knihkupce anebo přímo u nakladatele Knihy Kazda, kde prodávají úžasné tituly o přírodě (miluju Wohllebena a jeho knihy o lese), o snižování odpadu (skvělé knihy z edice Smarticular) aj. Na všechny knihy máte běžně slevu 20 %, se slevovým kuponem "spacin10" dalších 10 % na vše. Slevy se sčítají, takže i když vychytáte vyšší slevu (časté jsou 30% slevy na konkrétní knihy či žánry), tak dalších 10 % se vám v košíku po načtení kódu "spacin10" odečte. 

Ještě bych ráda upozornila na dětské knihy nakladatele. Naše TOP jsou Víš, kde jsou děti stromů? a "Copak ze mě bude?". Obě knihy moje děti zbožňují a vracíme se k ním stále, zvažuji na Vánoce rozšíření o další kousky. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky