Novinky Sonnentor a Racio

Krásný večer, 
dneska jsem si pro Vás připravila, alespoň v krátkosti, "souboj" dvou jihomoravských tvůrců zdravého životního stylu. Které produkty u mě končí v nákupním košíku častěji? 

Racio - jak jsem již psala dříve, je pro mě Racio takovou občasnou nouzovkou v kabelce, když nestíhám. Mezi posledními novinkami, které jste jistě zaznamenali i vy jsou snacky značky Simply a to konkrétně med, pomeranč a karotka. Z těchto tří jsem byla nadšená karotkou, která neobsahuje žádný cukr a je ochucená pouze karotkovou a jablečnou šťávou. Ostatní dvě již obsahují cukr a to i v případě, kdy je ve složení použit i med, což mi přijde dost zbytečné.
Dalším novým produktem je Racio Cornies v mléčné čokoládě, které přibylo k Cornies v hořké čokoládě. Cornies v hořké čokoládě bývalo dřív slazeno třtinovým cukrem a proto jsem si tyto chlebíčky občas kupovala jako zdravou neřest. O to větší zděšení následovalo, když se receptura nenápadně pozměnila a nyní je v mé oblíbené hořké variantě obsažen bílý cukr. 
Z dětské řady rýžový chlebíček v čokoládě a mini snack s pečenými bramborami a kmínem mě více oslovil právě mini snack. Je složen z bramborového škrobu, soli, kmínu, sušené cibule, římského kmínu, anýzu a slunečnicového lecitinu. Osobně si myslím, že je u dětí vhodné se čokoládě a dalším cukrovinkám vyhýbat co nejvíce a co nejdéle, proto mi minisnack připadne vhodnější. 

 Sonnentor - Sonnentor je mou oblíbenou firmou již několik let. Co se týče koření, tak mi přijde, že se jedná o nejkvalitnější dostupnou firmu, která dodává koření na náš trh. Již nekupuji jiné jednodruhové koření než od Sonnentoru.
Z nejnovějších produktů jsem měla možnost ochutnat všechny (a proto mi recenze trvala tak dlouho). Nejvíce mě nadchlo koření čtyř elementů - vody, ohně, země a vzduchu, které bych ohodnotila jedničkou. Směsi jsou natolik originální a jedinečné, že je zajisté po pár ochutnáních v jídlech snadno identifikujete. Nejvíce mě oslovilo Farmářské koření, které si výborně ladí s pečenými bramborami. Naopak Líbezné koření, které je laděno dosladka je výtečné k závěrečnému ozdobení a dochucení kaší , muffinů či ovocných salátů.
Vydatné koření mi zachutnalo v čisté úpravě se seitanem a zeleninou. A nejvíce všestranným kořením bych označila Svěží koření, který můžete přisypávat opravdu do všeho, např. polévku ním dochutíte k dokonalosti.
Dalšími novinkami jsou kořenící sady pro Rarášky. Složením jsou moc zajímavé, ale mě osobně moc nezaujaly. Ne, že by mi nechutnaly, ale rozhodně si je asi nekoupím. To mám u Sonnentoru jiné favority (např. jejich tymián je nejlepší široko daleko a což teprve Perníkové koření!)

A víte na co od Sonnentoru se těším letos nejvíce? V jejich slunečních novinách jsem se dočetla, že na advent chystají novou poznávací sadu koření! Na každý adventní den jeden sáček koření i s typem na přípravu. A zaručeně tam bude perníková směs na vánoční perníčky :-).

Komentáře

  1. Díky za recenzi.Novinky u nás zatím nemají, ale budu je vyhlížet.

    Jen ten tymián jsem na stránkách nenašla :(.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,
      ten tymián je tento http://sonnentor.cz/sonnentor_cz/e_shop/koreni/jednodruhove_koreni/tymia/(search)/0/(car)/18 :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky