Adventní kalendář

Nevím, jak velcí fanoušci adventních kalendářů jste, ale já jsem smutná, když se stane, že žádný kalendář nedostanu a nemůžu si tak zkrátit čekání na Ježíška nějakou dobrotou či zábavou :-).

Naštěstí posledních 8 let mám senzačního muže, který mě vždy překvapí originálním adventním kalendářem, který mi vždy udělá obrovskou radost - např. výborný adventní čokoládový kalendář od firmy Arko, nebo fairtradový kalendář, nebo vlastnoručně vyrobený čajový kalendář (na každý den jeden druh čaje a v některých sáčcích byli schované bonusy, jako např. romantická večeře, vánoční film v kině,....) a spoustu dalších.

V letošní nabídce mě velice zaujal nový adventní kalendář od Sonnentoru, který je zajisté tím pravým překvapením, pro všechny milovníky vaření.
Pamatujete si na loňský kalendář od Sonnentoru? Tak ten obsahoval na každý den jeden sáček z jejich výborných čajových směsí a bylo zábavné vařit si čaj a ochutnávat tolik nových druhů. Snadno tak objevíte ten svůj "NEJ" a později už máte při nákupu čaje jasno v tom, který si nadále kupovat (zamilovala jsem se do Raráškova čaje Polštářová bitva a do Ježíškova nebeského čaje) a také který už nekupovat, protože vám (třeba jako mně) vadí fenykl :-).
Letos šel Sonnentor ještě dál a připravil adventní sadu plnou koření! Ano, přesně tak, na každý den v prosinci máte jeden balíček koření a tudíž máte jedinečnou šanci vyzkoušet 24 druhů Sonnentoráckého koření během 24 dnů :-). Jelikož advent je před námi, tak já se moc těším, až letos konečně ochutnám např. koření na koláče a keksy nebo koření na rýži mistra Wonga. Nebojte, Sonnentor myslel i na vánoční perníčky a na vánočního kapra! Na koření na ryby se moc těším, protože si do něj hodlám naložit štědrovečerní tofu :-).


Adventní sadu koření můžete koupit přímo v eshopu firmy Sonnentor ZDE. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky