Profesionální techniky fotografování jídla - recenze online fotokurzu

Profesionální techniky fotografování jídla

Dlouhou dobu jsem přemýšlela nad fotokurzem. Ale popravdě časově jsem to nezvládala a nechtělo se mi dát částku za kurz, kam možná nezvládnu chodit. Proto mě možnost online kurzu zaujala.
Ale i tak mi trvalo dlouho, než jsem se k němu rozhoupala. Myslela jsem si, že si prvně musím koupit kvalitní fotoaparát a na takovou investici jsem prostě neměla.

Když mě oslovili z webu Tipy jak fotit, zda nechci vyzkoušet a zrecenzovat jejich online kurz, neváhala jsem ani minutu.

Online kurz pro zaneprázdněné

Online kurz Profesionální techniky fotografování jídla stojí nyní v akci 1990 Kč, klasicky 2990 Kč.
Je rozdělen do 17 lekcí, které dohromady zaberou 144 minut, což mi na začátku přišlo málo, ale jen na začátku.
Kurzem provází zkušený food fotograf Filip Obr, který fotil například pro Alcron Romana Pauluse, Next Door Zdeňka Pohlreicha nebo hotely Hilton.

Pozitiva

- kurz je určen opravdu i začátečníkům, tudíž i pro mě, absolutního amatéra
- lektor působí přátelským dojmem. Opravdu se mi líbil jeho styl projevu a spíše mi celou dobu přišlo, jako by ke mě mluvil kamarád profi fotograf, než cizí člověk. Za sebe mi tento přístup velmi seděl.
- lekce jsou nastavené tak, že se přes výběr fotoaparátu, objektivu, osvětlení aj. dostaneme k přípravě stanoviště a podkladů pro focení (podkladová deska, rekvizity aj.) až k samotnému focení a vychytávkám.
- velice oceňuji lekci, kde byl návod, jak si doma vyrobit pozadí na focení z věcí, které najdete v kůlně či na půdě
- Myslím si, že je kurz poskládaný logicky, věcně a pro mě velmi přínosně.
- Díky kurzu jsem si vybrala fotoaparát, objektiv, naučila jsem se triky, které zlepší fotku a přitom nepotřebuji drahé vybavení a namotivoval mě k práci na sobě. Chci se zlepšit. Chci fotit hezké fotky.

Negativa

- nic podstatného jsem nezaznamenala
- některé lekce jsem musela shlédnout vícekrát, abych jako začátečník dostatečně pochopila, co chce lektor říct 

Celkové pocity z kurzu 

Celkově mohu kurz vřele doporučit všem začátečníkům a amatérům, jako jsem já. Z pohledu pokročilých nedokážu hodnotit. Kurz pro mě byl velkým přínosem a namotivoval mě k dalšímu vzdělávání se. 
Během absolvování kurzu jsem si sehnala / vyrobila asi 20 podkladů na focení - podkladové desky, kulatiny aj. Naučila jsem se pracovat lépe se světlem. Už snáz vidím předem, jak by měla daná fotka vypadat a podle toho aranžuji. 
A co je nejlepší, začaly se mi moje vlastní fotky líbit. Už se těším, až mi dorazí lepší fotoaparát. A také se budu učit úpravám v PC. 

Děkuji














Komentáře

Oblíbené příspěvky