Sladké francouzské toasty

Sladké francouzské toasty po vegansku

Vhodné pro:
Vegan
Vegetarian
Intolerance laktózy
Bez vajec
Bez mléka
ABKM
Bez palmového oleje


Přijměte pozvání na snídani blízko Montmartru

Když jsme v roce 2011 byly v Paříži, ochutnala jsem tam v kavárničce blízko Montmartru sladký toust, který se mi vryl do paměti. Byla to jedna ze vzpomínek, kterou jsem si chtěla uchovat a ani jsem se nesnažila recept zveganizovat. Až letos. Používám ráda Hrašku a miluju chleba v Hrašce alá chleba ve "vajíčku" a tak mě napadlo, když chleba v Hrašce je fakt lahůdka, která předčí i originál, proč nezkusit sladký toast ve vanilkové Hrašce.
 
Přiznám se, že už si moc nevybavuji přesnou chuť francouzského toastu z Montmartru, ale tato varianta je skvělá. Ideální nedělní snídaně, co vy na to?

Suroviny

(4 porce)

Na toasty

8 plátků toastového chleba (výborný je celozrnný, jehož recept najdete v mé kuchařce ZDE)
100 g vanilkové Hrašky
400 ml mléka (my použili ovesný nápoj)
1 lžička vanilkového cukru
špetka muškátového oříšku
1 lžíce rumu
olej na smažení

Na obalení

skořicový cukr
směs ovoce k servírování

Postup

V hlubokém talíři rozmíchejte Hrašku s mlékem, cukrem, muškátovým oříškem a rumem. 
V této směsi obalujte toastový chléb a ihned smažte z obou stran v rozpáleném oleji.
Po usmažení osušte tuk a obalte ve skořicovém cukru.
Podávejte s ovocem.


Dobrou chuť

Vaše Lenča

Komentáře

Oblíbené příspěvky