Zdravě jíst v Sama doma

Moje televizní poprvé

V úterý 3. 11. 2020 jsem se poprvé zúčastnila vaření v televizi. A to rovnou vaření v živém přenosu v pořadu Sama doma. Byla to pro mě nová zkušenost a obrovský krok z mé komfortní zóny. Jsem totiž děsný introvert a nerada mluvím před cizími lidmi. 

No vysílání předcházelo několik dní, kdy mi bylo fakt úzko a bolel mě žaludek ze stresu. Do čeho jsem se to uvrtala? Já tam vlastně vůbec nechci. I cestou do Prahy jsem říkala manželovi, že to nesnáším, že ty pocity po zvládnutí jsou sice super, ale to nezmírní stres před samotnou akcí (zkoušky ve škole, pohovor v práci, ...). 

Ale nakonec to byl příjemný zážitek, musím říct. A pro mě nová zkušenost. Posílení sebevědomí a jsem na sebe hrdá, že jsem to zvládla, vzhledem k mé povaze. 

Jak probíhalo natáčení?

Na vrátnici ČT jsem se dostavila v 11:15, kde mi změřili teplotu a na vrátnici jsem si počkala na kartičku hosta. Poté mě odeslali do vedlejší budovy do ateliéru, kde se natáčí Sama doma. Doprovod mi dělala paní Šuláková s přítelem, který mi pomohl vzít bedýnku se surovinami (za což mu ještě jednou děkuji). 

Po příchodu jsem se ohlásila, podepsala smlouvu a byla jsem odeslána na místo natáčení, kde jsem byla postavena před prázdný pult s varnou deskou a troubou s tím, že si mám vyskládat věci a s rekvizitářem (moc milým a ochotným pánem) donést nádobí, hrnce a náčiní, které budu během vaření potřebovat.
No, byla to celkem sranda si rozpomenout, co vše budu během vaření a servírování potřebovat. Myslela jsem si, že to budu mít k dispozici u sebe a prostě sáhnu a vezmu to, co budu aktuálně potřebovat. 

Po nachystání jsem byla odeslána ke kosmetičce, která mě decentně nalíčila a učesala. Cítila jsem se jako nějaká celebrita :-D. 
Poté jsem se vrátila do studia, kam za mnou přišla moderátorka Petra Eliášová (mimochodem manželka mého idola z dětství, hokejisty Patrika Eliáše), která si se mnou povídala o tom, co dělám, co mě baví, o čem bychom se mohli bavit. Bylo to moc příjemné. 
Potom přiběhly další milé paní, které mi upravily stůl, aby byl hezčí na kameře, na bok položily moji kuchařku, s kameramanem jsme se dohodli, jak spolu komunikovat během natáčení, až budu potřebovat do trouby a pak najednou 10 vteřin do vysílání, znělka a už se jelo. 

Měla jsem druhý vstup, který můžete shlédnout TADY.

A potom předposlední ZDE, kdy jsem ukazovala to, co jsem uvařila. 

Na samotné vaření jsem měla zhruba hodinu, ale měla jsem s sebou uvařené jáhly i kroupy, protože bych to jinak nestihla připravit. Strašně jsem se bála, že to nedokončím včas, ale říkala jsem si, že se svět nezboří, i kdyby se to nepovedlo, hlavně aby to vypadalo hezky, což si myslím, že se povedlo, co říkáte?




 

Nakonec jsem měla vše hotové asi za 40 minut a pak jen čekala na dopečení a servírování, které jsem provedla asi 5 minut před vstupem. 



Jaký jsem ze sebe měla pocit po natáčení?

Reakce štábu byly moc milé a až na jednu výjimku byli všichni moc přátelští, milí a lidští. Jen ty ztížené pracovní podmínky kvůli hygienickým opatřením jim moc nezávidím. Jsou na ně fakt tvrdí ;-). 

Recepty jsem volila sezónní, lokální a z běžných surovin, které koupíte v každém obchodě. Já většinu potravin koupila u nás v sámošce, ve vesnici s 1200 obyvateli. :-) 

Pokud se vám recepty líbily, 70 podobných receptů najdete v mé kuchařce "Zdravě jíst", kterou zakoupíte například u nakladatele Knihy Kazda. A pokud použijete kód "spacin10" získáte dalších 10 % slevu na celou objednávku, na všechny knihy v košíku. A slevy se sčítají :-). To je skvělá příležitost objednat vánoční dárky, co říkáte? 

Zasloužená odměna - nejlepší zmrzlina, jakou jsem kdy jedla od Créme de la Creme





A co vy, šli byste do toho taky? Viděli jste tento díl? Líbilo se vám, co jsem uvařila? 


Krásný den


Vaše Lenča

Komentáře

Oblíbené příspěvky