Novinky z nákupního košíku 1

Často narazím na nějaké (pro mě) novinky, které často zapadnou v zapomnění, tak jsem se rozhodla udělat rubriku, kam budu přidávat novinky i s mou recenzí. Třeba zaujmou i vás a objevíte něco nového. Krásný den
 Mussli srdíčka kokosová, křupavá od SEMIX - už několik let jsou na trhu jiné příchutě (kokos-kakao, čokoláda, papája), nyní jsem objevila novinku kokosovou. Sice kokos nemůžu, ale koupila jsem je pro manžela a tomu moc chutnají. Super svačinka do práce ke kávě ;-). Příchutě prodávají i v Lídlu (akorát Lídl si je balí do svých obalů, ale výrobce je stejný), tak snad tam brzy bude i tato kokosová novinka. Cena cca 12 Kč.
 Irský mech mi zaslala kamarádka na vyzkoušení. Přiznám se, že i když jsem o něm hodně slyšela, tak jsem jej ještě nikdy nezkusila. Prý je výborným zdrojem kolagenu a jódu (mimo jiné)... Jakmile jej vyzkouším, tak se s vámi určitě podělím o více informací, protože si myslím, že je to málo známá superpotravina ;-). Tak se těšte. Cena: cca 450 Kč / 250 g.
 Arónie neboli černý jeřáb. Miluji tuto pochoutku v čerstvém stavu, máme na zahradě jeden stromek a mám v plánu koupit ještě další, protože je to jedna z nejzdravějších dobrot, které můžete na zahradě mít. A co je nejlepší, tak arónie je kvalitním zdrojem jódu, což je skvělá zpráva pro vegany. Měli byste zájem o články na téma různých vitamínů a minerálů? (Jód, železo, vápník, B12 apod.?) Tvořím teď články do Vegazínu (v prvním čísle o vitamínu D, ve druhém o vitamínu B12), tak že bych využila vědomostí a připravila i články na blog, co vy na to? Cena: 180 Kč / 500 g.
 Můj nejoblíbenější rýžový protein s jahodovou příchutí. Dlouho jsem měla favorita - vanilku, ale od té doby, co vyrábí jahodový, je toto jasná volba. Ideální na dny, kdy nestíhám jíst. Skvělá chuť. Kupuji ZDE. Cena: 730 Kč / 480 g.
 Další novinka od SEMIXU - ovesná kaše do hrnečku, tentokrát se zeleninou. Strašně mi od nich chutná bezlepková do hrnečku bez cukru. Tato je také moc dobrá, akorát vzhledem k přítomnosti zeleniny si ji spíš dávám k obědu než ke snídani, kde preferuji sladké snídaně. Rozhodně skvělá alternativa pro muže či ty, kteří raději slané snídaně. Cena okolo 15 Kč / 85 g.
Novinka z Lídlu, skvělá směs tří druhů vloček - ovesné, žitné a pšeničné. Na kaši jsou skvělé. Kupuji je na střídačku s ovesnými. Oboje hojně využívám i na pečení. Cena okolo 13 Kč / 500 g.
Skvělé (nejen) dětské křupky. Miluje je moje dcerka i já. Od klasických křupek se liší tím, že jsou doslazované mrkvovou, jablečnou a dýňovou šťávou. Jsou slaďounké a ve tvaru kačenek a medvídků. Pro děti ideální svačinky. Cena okolo 45 Kč (v balíčku jsou 4 malé sáčky, které jsou tak akorát na svačinku).
 Vanilkový sojový jogurt z Kauflandu. Zatímco Natural mě zklamal a vůbec nechutnal, tak tento je moc fajn. Ano, je hodně cítit sojou, ale jako přídavek například k suché buchtě či na ranní kaši je dobrý. Příznivá je i cena okolo 38 Kč za 400 g. :-)
 Skvělá, nakyslá alternativa (a levnější) k javorovému sirupu. Stojí okolo 100 Kč / 250 g. A je to směsice javorového, brusinkového sirupu a ještě cukru a dalšího. Na krupičnou kaši v kombinaci s datlovým sirupem neznám nic lepšího. Baví mě pro tu kombinaci kyselé a sladké chuti.
Moje a dceruščino oblíbené jahodové mlíčko. Cena 20 Kč za 250 ml je sice vysoká, ale jednou za měsíc jako svačinku proč ne. Bod navíc za to, že je mlíčko slazené třtinovým cukrem a kromě sojových bobů, třtinového cukru, vody, soli a jahodového aroma neobsahuje nic dalšího :-).

Znáte tyto potraviny? Chutnají vám? Případně přidáte tip na nějaké další "novinky"??? ;-)

Komentáře

  1. Ty sojové jogurty z Kaufu jsem také na zkoušku měla a mám to obráceně - bílý mě celkem i chutnal, ale ten vanilkový byl děsný :o No, každopádně žádný z nich už nekoupím, když už, tak jednou za půl roku Soyade <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky