Jez hned - tofu - recenze

Další jídla od firmy Jez hned, která jsem ochutnala, byla ta z tofu - Tofu s hráškem v rajčatové omáčce a Tofu v kari omáčce. Opět se jedná o hotovky bez přidaných látek, bezmasé, veganské, bezlepkové.
Předchozí recenzi si můžete přečíst ZDE.

Tofu s hráškem v rajčatové omáčce

Středně pálivé

Složení: Voda. Hrášek. Tofu [sojové boby, kyselina citronová, sůl]. Cibule. Kokosové mléko. Slunečnicový olej. Kešu oříšky. Česnek. Rajčatový protlak. Zázvor. Sůl. Prášek z červených chilli papriček. Kukuřičná mouka. Zelené chilli papričky. Kmín. Koriandr. Červené chilli papričky. Koriandr. Kurkuma. List pískavice.

Jídlo mi velice chutnalo, přišlo mi akorát pálivé. Snesla bych i pálivější, škoda, že firma nenabízí i pálivější jídla (většina jídel je středně pálivá nebo mírně pálivá), která já osobně miluji. Směs koření je báječná, jídlo mi připomíná moje oblíbené jídlo z indické restaurace, které už si bohužel nemůžu dát, neboť všude přidávají minimálně ghí nebo smetanu.

Hodnocení: 9* z 10*

Tofu v kari omáčce¨

Středně pálivé
Složení: Voda. Tofu [sójové boby, voda, kyselina citronová, sůl]. Rajčata. Cibule. Kokosové mléko. Zázvor. Slunečnicový olej. Kešu ořech. Česnek. Melounové semínka. Chilli prášek. Sůl. Cukr. Zelené chilli papričky. Bobkový list. Hřebíček. Pepř. Černý kardamom. Skořice. List pískavice. Zelený kardamom.

Můj dosavadní favorit. Nejlepší chuť. Opět bych přidala na pálivosti a k dokonalosti mi chyběla větší porce zeleniny, ale chuťově byla tato hotovka nejlepší. Určitě si toto jídlo koupím znova.

Hodnocení: 10* z 10*

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky