Jáhlové sušenky

Vhodné pro:
Vegetarian
Vegan
Intolerance laktózy
Bezlepkové

Na bezlepkových sušenkách si teď ujíždím... Myslím si, že na nich není nic nezdravého a proto si raději upeču sušenky a když mám chuť či nemám čas si připravit něco k svačině, tak si je dám... Většinou zmizí do 24 hodin.... Jáhly jsou teď asi moje nejoblíbenější "obilovina", asi kvůli obsahu železa, kterého mám po porodu méně, a proto je zařazuji do receptů velice často (ale to jste si určitě všimli)... Další varianta na bezlepkové sušenky... :-)
Dobrou chuť!

Suroviny:
100 g jáhel v syrovém stavu (uvařit v 400 ml vody)

2 lžíce rýžových vloček
1 lžíce chia semínek
1 citronový cukr
1 kypřící prášek bez fosfátů
2 jahodové pudingy bez lepku
hrst vlašských ořechů
1 lžíce arašídového másla
čokoláda na vaření
hrst rozinek
rybíz na ozdobu

Nejprve si uvařte jáhly (nebo použijte asi 8 lžic jáhel uvařených). Do uvařených jáhel přidejte rýžové vločky, chia semínka, citronový cukr, kypřící prášek, pudingové prášky, nasekané ořechy, rozinky, čokoládu a arašídové máslo. Zpracujte těsto a z těsta tvořte placičky. Uděláte jich zhruba 15.
Placičky ozdobte rybízem a dejte do předehřáté trouby péct. Pečte při 180°C asi 20 minut.
Upečené placičky nechte na plechu vychladnout a poté přesuňte do uzavíratelné misky.
Dobrou chuť!


Komentáře

  1. Ahojky :)
    Tak ty vypadají moc povedeně, já bych si je ale asi neudělala s rybízem (nikdy mi nechutnal v jídle :D) . Ale určitě by šli i bez něj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ovoce je libovolné. já dávám to co zrovna natrhám :-)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky