Nakládané tofu

Ideální jedlý dárek pro všechny muže - tofulín

Vhodné pro:
Vegetarian
Vegan
Intolerance laktózy
Bez lepku
Bez mléka
Bez vajec
Bez palmového oleje

Pochoutka pro odpůrce všeho zdravého

Tofulín neboli nakládané tofu je pochoutka, která nadchne i zaryté odpůrce všeho zdravého. Chuťově vzdáleně připomíná nakládaný hospodský hermelín a hodí se buď jako krásný vánoční dárek, nebo jako pochoutka k pivu či jako tučnější večeře.


Důležité je, nechat tofu odležet alespoň týden, aby více nasálo chuť koření a lépe se proleželo.

Suroviny

1 tofu natural
1 uzené tofu
1 cibule
2 stroužky česneku
pár kuliček nového koření, pepře
bobkový list
pizza koření(je to směs sušených bylinek, papriky, rajčat - bez glutamátu a bez soli) nebo jiné koření podobné grilovacímu
sůl
olej

šroubovací sklenici

Postup

Tofu, cibuli a česnek libovolně nakrájejte. Tofu obalujte v koření a skládejte do sklenice. Tofu prokládejte cibulí, česnekem a kořením. 
Jakmile bude sklenice naplněna, zalijte kvalitním olejem a dejte pozor aby ve sklenici nezůstaly vzduchové bublinky.
Poté již jen zašroubujte a dejte do ledničky alespoň na 1 týden odležet.

Dobrou chuť

Vaše Lenča

P.S. Už máte můj nový vánoční e-book Veganské Vánoce od A do Z, který vás provede celým vánočním časem od první adventní neděle až po novoroční oběd? Ne? Tak mrkněte SEM a dozvíte se, jak jej získat i náhled dovnitř. :-) 


Komentáře

  1. wov to vypadá na velkou dobrotu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. já jsem dnes už očichávala výsledek a zatím to voní jako luxusní nakládaný hermelín, tak jsem zvědavá... bude to testovat můj přítel, jeho maminka a můj táta (zarytý odpůrce všeho zdravého). :-) tak jsem zvědavá...

      Vymazat
  3. Tak jak to dopadlo s chutí? Chystám se taky vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo škoda , že držím low-cal a low-fat dietu :( a s tim olejem ... ale vypadá to naprosto dokonale graruluji :) ... sam jsem takový potravinový experimentátor ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak můžete vyzkoušet a někoho podarovat na vánoce :-) a třeba vám dá i kousíček ochutnat ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky