Svět plodů - recenze

Když se vám naskytne možnost spolupráce s firmou, od které již roky objednáváte ve velkém a jste s kvalitou a jejich službami spokojeni, neváháte v rozhodování ani chviličku. Ne jinak tomu bylo u internetového obchodu Svět plodů, který zajisté znají všichni ti, kteří objednávají ořechy a sušené ovoce ve velkém.

Na tomto obchůdku se mi nejvíce líbí to, že nakupovat zde můžete za velkoobchodní ceny a to se stačí pouze zaregistrovat a nakupovat kilogramová balení. Stačí tedy pár kliknutí a můžete mít pytle ořechů za bezkonkurenční ceny. Já už ani jinak než po kilogramech neobjednávám, protože moje spotřeba je díky výrobě domácích rostlinných nápojů obrovská.

Svět plodů vyniká opravdu širokým sortimentem a najdete zde asi všechny druhy ořechů a sušeného ovoce co si jen vzpomenete. Nemusíte tak objednávat z vícero eshopů, neboť zde máte (asi) opravdu vše.

Za sebe můžu doporučit směs ořechů Exclusive, španělské mandle v RAW kvalitě, JUMBO kešu ořechy, pekanové ořechy a lískové ořechy. Z ostatního sortimentu si pravidelně objednávám dýňová semínka z Moravy, máklněné semínko, meruňky a fíky.
Sortiment je rozšířen i o kakaové, kokosové a vanilkové produkty. Velice se mi líbí i namíchané směsi ořechů a ovoce, např. směs s názvem "Vyrostl jsem v ČR", která obsahuje vlašské ořechy, sušené hrušky, švestky, jablka, višně a dýňová semínka. Vše samozřejmě z české produkce :-).
Svět plodů nabízí i vlastní RAW tyčinky, které jsou za sympatickou cenu 19 Kč skvělou alternativou k často předraženým RAW svačinkám.


A ještě je skvělé, že ke každé objednávce dostanete dárek nebo nějakou ochutnávku. Stačí si o ní jen napsat do poznámky v objednávce.

Kluci ze Světa plodů dělají show na FB stránkách, kde můžete sledovat nejen novinky v sortimentu, akce či typy na servírování. :-)


A takhle to vypadalo před Vánoci, kdy jsme s přáteli objednávali hromadně ve velkém :-D

A co vy, odkud objednáváte ořechy a sušené plody? A jak jste spokojeni? 

Krásný den :-)

Komentáře

  1. Svět plodů pro mě rozhodně není novinka! Ockovi jsem tam k Vánocům kupovala kilo mandlí ve skořici a byl nadšený. Už je máme snědené, takže není, co dodat. Prostě úžasný obchod! :)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si vždycky říkám, že si oříšky budu šetřit a pak je sním rychlostí blesku a pak do další objednávky mám smůlu :-D

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Jity, opravdu? TO mě překvapuje.... My si od nich s kamarády objednáváme už dlouho a zboží i jednání bylo vždy v pořádku...

      Vymazat
  2. Leni, jak ty ořechy skladuješ, prosím? V lednici, ve špajzce nebo nějak úplně jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je mám normálně v plastových či skleněných uzavíratelných dózách. Sním to vždy ale dost rychle :-)...

      Vymazat
    2. Děkuji :-) U nás by se taky snědly rychle, ale že je to přece jen velký jednorázový výdaj, chci je trochu šetřit.

      Vymazat
    3. To já když mám, tak to sním a pak hold jsem na suchu :-D neumím se držet při zemi :-D

      Vymazat
  3. Mít toto k recenzi, to je sen =) o firmě jsem slyšela a moc se mi to líbí.. plánuji objednávku, existuje nějaký slevový kód prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer Kristýnko :-) Slevový kód bohužel neexistuje, ale je to proto, že firma nabízí prodej koncovým zákazníkům za velkoobchodní ceny :-)

      Vymazat
  4. Já nakupuji na ráji oříšků (poslední objednávka měla 27,4 kilo :-D) a jsem také spokojena! Bohužel nemají žádné věrnostní či jiné slevy. Kouknu na svět plodů a porovnám ceny. Děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky