Veg inspirace - obědy

Další díl veganské inspirace je tady. Tentokrát jsou to moje obědy... Snad se vám budou líbit a třeba vás i inspiruji k tomu co uvařit :-). 
 Brambory půl napůl s uvařenými jáhlami, s opečeným pórkem a posypané nadrobno nakrájeným a dokřupava opečeným marinovaným tofu.

 Rýže, hatomugi, červená čočka, miso pasta a k tomu napařená brokolice s mrkví, zakápnuté ořechovým olejem, posypané řeřichou.

 Opečené žampiony s opečenou zeleninkou a k tomu kroupy. Zas s řeřichou, ochucené olejem.

 Falafel, brambůrky - oboje pečené na kapce oleje a k tomu veg tzatziky.
 Hrachová kaše s opečenou cibulkou a špaldovým kernotem.
 Grilovaná zelenina s bylinkami, pečené brambory, veg tatarka.
 Grilované žampiony, pečené brambůrky, tuřínové zelí, veg tatarka.
 Něco jako praženice - houby, cuketa, paprika, rajčata, kmín. Domácí chléb.
 Zapečené brambory s paprikou, rajčaty, tofu, veg smetanou, hořčicí, hraškou.
 Zeleninový salát s olivama a dokřupava ogrilovaným tofu.
 Syrové cuketové nudle (ochucené koprem, solí, pepřem, sušeným česnekem) s rajčatovou omáčkou (rajčata, sůl, pepř, čerstvá bazalka, olivový olej) a olivama.
 Nejoblíbenější polévka - mrkev, cuketa opečené na oleji s česnekem, poté přilít vývar, přidat červenou čočku, kus řasy wakame a kuskus. Vařit do měkka. :-)
Pečená dýně a cuketa, rýže, falafel. Dochucené dýňovým olejem (od Bohemia olej)a miso pastou. Mňam.

Komentáře

  1. Krása :) Dostala jsem chuť na grilované žampiony :) A falafel už musím taky někdy vyzkoušet! Všude čtu, jak je skvělý a často ho (nejen) vegani řadí mezi nejoblíbenější jídla a já ho ještě ani nezkusila. Brzy se do něj pustím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám falafel moc ráda... kolikrát si ho udělám víc a nechám si ho v syrovém stavu v lednici a pak si z něj postupně během 2 - 4 dní udělám vícero jídel.. Např. do tortill se zeleninou nebo k němu upeču brambory a udělám tzatziky, nebo jako příloha např. ke grilované zelenině atd... :-)

      Vymazat
  2. Prostě krása <3 Také mě zaujal falafel, už jsem ho neměla ani nepamatuji a zrovna mám navařenou cizrnu, takže myslím, už nemusím vymýšlet jiný recept O:-) Tuřínové zelí jsem dělala poprvé právě podle tvého receptu a to je panečku mňamka a raw cuketové nudle s rajčatovou omáčkou miluji :)) Děkuji za další obrovkou várku inspirace, PS: Já měla dnes k obídku jáhly s quinoou a cizrnu na paprice zjemněnou tahini s Tamari omáčkou, doporučuji :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky