Konopné kakao

Vhodné pro:
Vegetarian
Vegan
Intolerance laktózy
Bezlepkové

Dnes mám pro vás jeden rychlý "recept" na osvěžující a výborné kakao z konopného mléka, které si zamilujete. Podávejte ideálně vychlazené! V těchto vedrech zajisté přijde vhod! A navíc do těla díky kvalitnímu kakau a konopným semínkům dostanete spousty vitamínů a minerálů!!! Ideální pro všechny - děti, těhotné, kojící, seniory, sportovce, lidi v rekonvalescenci i pro vás ostatní :-). 

konopné kakao a jáhlové sušenky :-)
Suroviny (1 porce):
50 g loupaných konopných semínek
350 ml vody
4 datle
1 lžíce kakaa

Datle a semínka zalijte vodou a nechte přes noc odstát. Ráno vodu sceďte a nalijte 350 ml čerstvé vody. Přidejte kakao a směs rozmicujte dohladka. Poté přeceďte přes sítko, přidejte kostky ledu a vypijte.
Dobrou chuť!

Komentáře

  1. Konopné mléko miluji :) Ale vždy jsem si ho dávala jen tak samotné (semínka + voda) a nebo když jsem měla chuť na sladší, tak s datlemi, ale s kakaem jsem ještě nezkoušela, takže děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě taky vždy pila jen samotné a tato kombinace mě nadchla... chutná to fakt jak kakao a ještě to má jako bonus takovou oříškovou chuť... mňaaam :-)

      Vymazat
  2. Mňam, určitě vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky