Bioden nezklamal ani napodruhé

O produktech z Biodenu jsem tu již psala v prosinci v tomto článku. Jelikož se jedná o můj asi nejoblíbenější internetový obchod, další objednávka na sebe nenechala v novém roce dlouho čekat.
A co mi přišlo protentokrát?
Kešu máslo


Další másílko od firmy Meridian. Co se týče ořechových másel od této firmy, je to sázka na jistotu. Kešu máslo jsem chtěla již dlouho ochutnat a naprosto předčilo moje očekávání. Výtečné. Mám problém ho nejíst jen tak lžičkou :-). A bože!!! oni ho prodávají i v kilovém balení.... :-)))
Na firmě Meridian si cením nejvíce toho, že jsou odpůrci palmového oleje (ve všech svých produktech) a bojují proti kácení palmových pralesů. Více si můžete přečíst ZDE nebo přímo na stránkách Meridianu (v angličtině) ZDE.
Jinak za mě zatím kešu máslo je TOP, následuje mandlové. U manžela zase vede crunchy arašídové máslo (a že jich ochutnal už spoustu značek), které je prý naprosto nejlepší! :-)

A proč si s klidným srdcem dopřát právě kešu oříšky?

  • spolu se slunečnicovým semínkem jsou kešu oříšky nejbohatším zdrojem hořčíku, který se při nedostatku projevuje např. křečemi (svalová, menstruační, ..)
  • kešu je konzumováno pro své antidepresivní účinky (obsahuje tryptofan a niacin)
  • pravidelná konzumace kešu vede ke snížení rizika vzniku žlučových kamenů
  • obsahuje anakardovou kyselinu, která zabraňuje vzniku zubního kazu, akné, působí proti streptokokům,... 
  • konzumace kešu pomáhá ke snižování "zlého" LDL cholesterolu a zvyšování "hodného" HDL cholesterolu
  • kromě hořčíku obsahují kešu ořechy vysoké procento: zinku, draslíku, selenu, mědi a železa.



Máslo z dýňových semínek

Máslo z dýňových semínek od firmy Sun and seed jsem měla již v minulé objednávce, ale bohužel česká pošta se postarala o to, abych máslo neochutnala. Sklenička, i když krásně zabalená v bublinkové fólii, byla totálně na kousky (nechápu, jak se jim to povedlo, protože celý balík byl opravdu dobře vypolstrovaný) a neměla jsem odvahu si másla ani líznout, kvůli tisícům mini střípků. Ale už tehdy jsem si zamilovala jeho vůni :-).
Máslo je v kvalitě BIO a RAW a určitě si ho zamilujete, teda pokud milujete dýňová semínka. Toto másílko je jemné, krémové a je výtečné jako podklad pod zeleninku, či nějaký rostlinný sýr či salám na opečeném toastu, je výborný jen tak třeba s čerstvým rajčetem a hlavně je senzační v podobě pesta do těstovin! Mňam!!!

A pokud netušíte, proč je dobré mít rád dýňová semínka, čtěte (zejména muži) dál... :-)

  • dýňová semínka nejčastěji přihazují do košíku muži okolo padesáti let a více, protože vědí, že dýňová semínka jsou výtečnou prevencí proti problémům s prostatou
  • obsahují tak široké spektrum vitamínů, minerálů, enzymů a dalších zdraví prospěšných látek, že jejich pravidelnou konzumací můžete dodat tělu skoro všechny potřebné látky a nemusíte utrácet za chemické multivitamíny. Jen namátkou: obsahují vitamíny: A, C, B1, B2, B5, minerály: zinek, selen, draslík, fosfor, hořčík, vápník, měď,... 
  • povzbuzují krevní oběh
  • jsou protiparazitální!
  • odstraňují škodliviny z těla, zejména ze střeva
  • zklidňují nervy :-)
  • snižují hladinu tuků v krvi
  • posilují imunitní systém
  • jsou výtečné při kožních problémech a problémech s vlasy a nehty
  • jsou výborné při cukrovce, neboť posilují slinivku břišní



Rýžový vanilkový protein

Veganské proteiny jsou něco, se kterým se každý "omezovač živočišných bílkovin" dříve nebo později setká :-). Tudíž i já. Většina proteinů mě odrazovala svým složením, ale tento mě něčím zaujal. A říkala jsem si, kdy jindy takový BIO RAW bezlepkový protein z hnědé rýže vyzkoušet, když ne v těhotenství? Zvlášť, když moje těhotenství provází od samého začátku nechutenství a nevolnosti a některé dny mám opravdu problém do sebe nasoukat hodnotné jídlo. A pořád raději sáhnu po smoothie koktejlu s přídavkem kvalitního proteinu než po mléčném výrobku (i když ty teď taky občas konzumuju).
Protein je doslazovaný stévií. Jak jsem již psala, přidávám si jej do smoothie. Moje dnešní smoothie obsahovalo mléko z vlašských ořechů, 1 lžíci proteinu, 1 jablko a 1 lžíci semínek (lněné, sezamové, chia) - chuťově úžasné.
Samotný protein připravený podle návodu je na mě moc sladký, ale já celkově nejsem na sladké věcí. Ve smoothie je výtečný! A krásně voňavý :-). A kdyby někdo neměl rád vanilku, tak mají v nabídce i čokoládový nebo přírodní. A kromě proteinů z hnědé rýže můžete vyzkoušet i vegan proteiny ze žlutého hrachu. Ty vyzkouším třeba příště :-).


Naklíčené RAW ovesné vločky

Naklíčené RAW produkty od společnosti Sun and seed zaručeně osloví vitariány. Jsou výtečné. Jak pohanka, kterou jsem si objednávala minule, tak i oves je famózní. Do snídaňových kašiček ideální :-). A nejenom do kašiček. Přidávám si ho i do smoothie.... :-) Kvalitou a chutí se tyto ovesné vločky nedají srovnat s běžně prodejnými, jsou o několik tříd výš :-).


A co vy? Máte zkušenost s produkty od firmy BIODEN? A jak doplňujete vitamíny a minerály např. v těhotenství nebo v období, kdy Vám prostě nejde normálně jíst (nemoc, stres,...) ?

Komentáře

  1. Jé, to vypadá skvěle. Kolik tě Leni stál tenhle balíček s těmito produkty? Já měla jen ten rýžový pr. zatím a byl docela sladký i na mě no:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou bych moc chtěla zkusit jejich ořechová a semínková másla, patřím totiž do skupiny máslíčkových závisláků :D^^, ale zatím jsem ochutnala jen samé běžně dostupné, které nejsou 100% :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s klidným srdcem můžu doporučit. Měla jsem za to, že nejlepší jsou od firmy Jori, ale fakt co jsem ochutnala od firmy Meridian a Sun and Seed, tak jiné nekupuji ;) jsou sice dražší, ale já zas nemám problém se ovládnout a rozdělit si skleničku na celý měsíc... :-)

      Vymazat
  3. Bioden je skvělý, navíc nemají nějak vysoké poštovné a při objednávce nad 800 je zdarma a to už se vyplatí. Naprosto mě uchvátila nabídka jejich proteinových nápojů Growing Naturals, a to jak cena, tak složení, proto jsem si objednávala čokoládový z naklíčené hnědé rýže. Konzistenčně nezklamal, čokoládová chuť byla hezky výrazná, jediné, co mě trošičku zamrzelo byla řekla bych až přeslazenost ze stevie (stejný problém mám ale i se SunWarriorem, který je ovšem podstatně dražší). Přemýšlela jsem proto nad Original Flavor, jestli jsem to správně pochopila, podle složení by neměl být slazený vůbec...

    OdpovědětVymazat
  4. Tady jsem se Biodenu dozvěděla a vyzkoušela jsem. Dodávka rychlá. Jen mě dost mrzelo, že dýňové máslo dorazilo v půlce ledna s datem spotřeby do února 2015. To nestihnu spotřebovat. A v obchodě bych rozhodně za plnou cenu nic nekoupila s tak krátkou dobou spotřeby. Jinak máslo je výborné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jim zkuste napsat email a domluvit se, oni jsou velice ochotní a komunikativní, určitě Vám nabídnou nějakou kompenzaci. Nemyslím si, že by to bylo uděláno úmyslně... Mě zatím vše co přišlo, tak mělo min. trvanlivost do 2016. :-)
      Krásnou neděli

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář. Pokouším se odpovídat na všechny, jen mi to někdy trvá, tak případně poprosím o shovívavost. :-) Krásný den

Oblíbené příspěvky